Utišíme vaše obavy i bolesti

Formé clinic
24. 9. 2019
Vaše nejčastější obavy ze zákroku se často týkají bolesti: “Budu při zákroku něco cítit? Nebude to bolet? Jak dlouho budu po zákroku bolavá?” Bolest je něco, čeho se lidstvo bojí odpradávna. Je to ten nejnepříjemnější pocit, který tělo zná. Ale u nás se bolesti rozhodně bát nemusíte.
Naši klienti jsou pro nás to nejdůležitější. Snažíme se proto dělat maximum pro vaše pohodlí. To se netýká jen rodinného prostředí naší kliniky, profesionality našeho personálu nebo výšky polštářů, ale také zmírnění bolesti, která některé zákroky provází.
Protože bolest dokáže velmi ovlivnit celkový dojem z odvedeného zákroku. Jako jediní v České republice nově používáme metodu tišení bolesti Ropivacaine. Je to systém, který pomocí pumpy, která se naplní roztokem přivádí rovnou do místa zákroku lokální anestetikum. Tím se utlumí nejen bolest, ale i její celkové vnímání klientem a vše, co s ní souvisí. Přípravek je do rány přiváděn průběžně během operace i po jejím skončení, proto pacient bolest nepociťuje během zákroku, ale co hlavně - ani po něm. Po zákroku jej tedy čeká jen příjemný odpočinek na našich luxusních apartmánech v centru Prahy.

Chcete se o anestezii ve Fomé clinic dozvědět více? Přečtěte si náš článek zde.
Tel.: +(420) 224 284 421
Email: recepce@formeclinic.cz
Facebook: https://www.facebook.com/FormeClinicPrague/

Mohlo by vás zajímat

Máme pro vás stále otevřeno. Formé clinic je zdravotnické zařízení. Návštěva kliniky a veškeré zákroky jsou v souladu s aktuálními vládními opatřeními COVID-19 platnými v České republice.

Máte dotaz nebo se chcete domluvit na konzultaci?

Rozhodnout se pro zákrok není jen tak. Máte otázky nebo potřebujete druhý názor? Poraďte se s našimi chirurgy. Domluvte si nezávaznou konzultaci ZDARMA.
Abychom společně našli vhodný termín konzultace co nejrychleji a probrali vaše případné dotazy, napište nám prosím telefonní číslo a my vám rádi zavoláme..
Jméno a příjmení
Zadejte telefonní číslo v mezinárodním formátu (+420...).
Dotaz
Odeslat